Inte långt kvar nu!

Som vanligt började det med den uttjatade frukosten, man saknar verkligen juicen,skinkan och osten men frukosten är helt okej här också.



 Sedan var det dags för dagens första pass som bestod av ett 3-timmarspass klassisk stil, det var jätte fint väder med klarblå himmel, för min del kände jag mig ganska pigg på hela passet, första gången jag kände så, har vart svårt att få till formen när man är på höghöjd. Efter passet så fick vi som vanligt en jättegod lunch! Varje måltid är så himla bra här och det är så trevlig personal som verkligen har tagit emot oss bra här! 



Efter lunch var vi proppmätta och alla tror jag tog en skön powernap och var helt utvilade inför nästa pass som skulle köras, filmning skate med skidstyrka och avslutning 10 min bål på gymmet. Vi började med lite bollspel som uppvärmning som alla tycker är superkul! Sen delade vi upp oss tre och tre, så halva gruppen fick filma och andra halvan fick köra skidstyrka! 


 

Efter passet så var det dags för middag och för min del tycker jag soppan var den bästa på hela måltiden! Nu ska vi strax gå och sova och göra oss redo för dom sista passen innan vi åker hem till härliga Sverige! Ryktet går att det ska vara riktigt varmt där hemma.

//Persson von Roffe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar