Stormy

Fredagsmornar brukar alltid vara så sköna då det är början på helg. Vi här borta vaknade dock extra trötta och ignorerade väckarklockan några extra gånger genom att använda oss av snoozeknappen. Vi tar nämligen inte helg, eftersom det är bara två dagar innan vi börjar vår resa hemåt så passar vi på att träna så mycket som möjligt. Vilket känns väldigt bra för då kan vi sätta oss på planet och känna oss riktigt nöjd med våran insats. Även om våra kroppar för tillfälligt inte är vid det piggaste laget.  Så vi kom lite senare till frukosten imorse men vi fick i oss den rätt snabbt och laddade sedan om för ett kombpass. Vädret var inte det bästa för att skjuta då det blåste rätt rejält. Vi började med att köra en stafett där vi blev indelad i tre lag: Linn-Sara, Agnes-Persson och Hanna-Jag. Erik hade gjort en liten bana som vi åkte och sedan in för skjutning och därefter ev straffrundor.  Det var fyra rundor man skulle köra: ligg, ligg,stå,stå. (Jag fick dock köra alla fyra rundor i ligg eftersom jag ännu inte hade börjat med stå skjutningen på riktigt) Det var en rolig stafett där Sara och Linn öppnade riktigt bra men slutade med en seger för mig och Hanna (som sköt riktigt bra på sina stå rundor). Efter det var klart så fortsatte alla med A11 och komb. Jag körde mycket stå för att försöka känna mig känna någorlunda säkrare eftersom att det imorgon vankas tävling. Men jag kan säga att det var väldigt svårt. Jag lyckades träffa tre skott av typ 40 st eller något. Haha. Så vi får se hur det går imorgon! 
Efter passet åt vi lunch, lika hungriga som vanligt intog vi matsalen och njöt av buffén. Eftermiddagspasset bestod av lek i 1,5h timme. Vi var sjukt trötta men kämpade på ändå tiden ut. Det blev mycket skratt och vi fick även förstärkning av först Olivia och Loui och sedan tre andra och deras ledare(varav en av killarna tog alla våra namn och skrev ner dem? Han sa att behövde dom till imorgon men vi fattade aldrig till vad haha)  
Nu har vi krupit ner i sängen, efter att ha ätit god middag och spelat några omgångar med kort. Här kommer lite bilder också. Hoppas ni får en bra dag där hemma hälsningar Jossan!😊�! 
Persson goes crazy
 Sara och Hanna gör vapenvård


Söta Agnes och Linn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar